" همه ما هزاران آرزو داریم! ، بزرگتر شویم، پول بیشتری داشته باشیم، اتومبیل بهتری سوار شویم، یک روز تعطیل، یک گوشی موبایل جدید،ملاقات با زن یا مرد رویاهایمان و...ولی یک بیمار تنها یک آرزو دارد ... و آن اینست که از شر بیماری خلاص شود! " بـیـایـیـد بـرای سـلامـتـی شـان دعــا کـنــیــم !!!و اگر از دستمان برمیاد از نظر معنوی کمکشون کنیم ...آدمهایی که بابیماری دست و پنجه نرم می کنند ... نیازمند دعای من و شما هستند به شکرانه اینکه سالم هستیم و به رسم معرفت باید کاری کردبه حکم انسان بودن و نه ترحم خدایا به همه ی مریضها ، شفای عاجل عطا کن
الــهـــی آمـــیـــن
برایت همه بیماران صبر زیبا و امید آرزومندم و شفای عاجل از آن یگانه مهربان خدا در مکان های دور از انتظار به دست افرادی دور از انتظار و در مواقعی تصور ناپذیر معجزات خود را به انجام می رساند.
برای آن مهربانِ توانا ، غیرممکن وجود ندارد ...
هــمــیــشــه ، هــمــیــشــه و هــمــیــشــه امــیــدی هــســت ...
یامن اسمه دواء و ذکره شفاء
اللهم اشف کل مریض!
دل زبان نفهم...
ما را در سایت دل زبان نفهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1400 ساعت: 2:49