
خوشبحال اونایی که یا عقل ندارن یا دل......
ادامه مطلب
" همه ما هزاران آرزو داریم! ، بزرگتر شویم، پول بیشتری داشته باشیم، اتومبیل بهتری سوار شویم، یک روز تعطیل، یک گوشی موبایل جدید،ملاقات با زن یا مرد رویاهایمان و...ولی یک بیمار تنها یک آرزو دارد ... و آن اینست که از شر بیماری خلاص شود! " بـیـایـیـد بـرای سـلامـتـی شـان دعــا کـنــیــم !!!و اگر از دستمان برمیاد از نظر معنوی کمکشون کنیم ...آدمهایی که بابیماری دست و پنجه نرم می کنند ... نیازمند دعای من و شما هستندxa0به شکرانه اینکه سالم هستیم و به رسم معرفت باید کاری کردبه حکم انسان بودن و نه ترحم خد...
ادامه مطلب